1.
Procedura wygaszania wszystkich systemów i wyłączania silnika zaczyna się już po wylądowaniu, w czasie kołowania na miejsce parkingowe. Po wyhamowaniu do prędkości kołowania schowaj hamulce aerodynamiczne.
2.
Zjedź z pasa. Normalnie samoloty zatrzymują się w specjalnych strefach poza pasem, gdzie obsługa przede wszystkim rozbraja wszelkie bomby i pociski, jakie pozostały. Możesz symulować zatrzymanie lub wykonać dalsze czynności podczas kołowania na miejsce parkingowe.
3.
Przede wszystkim zacznij od odłączenia katapulty fotela. Upewnij się, że system przeciwdziałania CMDS i RWR są wyłączone.
4.
Wyłącz system IFF – pozycja OFF.
5.
Wyłącz rurkę Pitota – pozycja OFF.
6.
Wyłącz radar FCR, prawy i lewy hardpoint, wysokościomierz radarowy.
7.
Upewnij się, że światła kołowania Taxi są włączone i podjedź do miejsca parkingowego.
8.
Po zaparkowaniu wyłącz światła kołowania Lights Taxi na OFF i włącz hamulec parkingowy PARKING BRAKE.
9.
Wyłącz HUD-a przekręcając pokrętło SYM.
10.
Wyłącz nawigację, systemy awioniki i dostarczania tlenu SUPPLY na OFF.
11.
Upewnij się, że lampki kontrolne JFS i EPU są wygaszone.
12.
Przesuń przepustnicę na pozycję CUT-OFF wciskając RShift + END.
13.
Obserwuj obroty, aż spadną poniżej 20 % RPM.
14.
Kiedy obroty spadną poniżej 20% RPM możesz wyłączyć zasilanie elektryczne.
15.
Odblokuj kabinę dźwignią „Spider Lever”.
16.
Otwórz kabinę (LCtrl + C).
17.
Wygaś światła i poproś obsługę naziemną o podłożenie blokad.